Hoe lid worden van de CLUB ?
-
1
Vraag uw kaart gratis in de shop van een TotalEnergies tankstation of bestel hem hier online.
-
2
Registreer hier uw kaart online en beheer uw account online, vindt uw totaal aantal punten.
-
3
Presenteer uw kaart in een station om punten te verzamelen en geniet van de vele voordelen.
Veelgestelde vragen persoonlijke gegevens
Met uw Total Club kaartnummer en paswoord kan u inloggen op uw persoonlijke rekening op onze website circlek.be. In de persoonlijke gegevens wijzigt u de nummerplaat. U kan ook bellen naar het callcenter +32 2 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).
Met uw Total Club kaartnummer en paswoord kan u inloggen op uw persoonlijke rekening op onze website www.circlek.be. U kan op elk ogenblik uw gegevens raadplegen of wijzigen. U kan ook bellen naar het callcenter +32 2 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).
Het komt voor dat wij niet over de juiste schrijfwijze van uw naam beschikken, dat u onder een andere naam bij ons bekend staat of dat wij helemaal geen identiteitsgegevens hebben. Op dat ogenblik herkent de computer de naam niet die u heeft ingegeven. Probeer het door een spatie in te geven in het veld NAAM en het veld VOORNAAM leeg te laten. Lukt het dan nog niet, bel dan het callcenter op het nummer +32 2 288 33 22 (kies optie 2 na taalkeuze).
Neem contact met het callcenter op +32 2 288 33 22 en kies de optie 2 na de taalkeuze om verdere inlichtingen te krijgen.
Veelgestelde vragen Uw kaart en uw punten
De Club kaart is gratis verkrijgbaar in alle TotalEnergies stations die deelnemen aan het getrouwheidsprogramma in België.
U kunt uw punten omruilen voor prepaid kaarten, promotieartikelen of direct betalen voor uw aankopen in de TotalEnergies shop.
U kan uw puntensaldo raadplegen bij het inloggen op de website circlek.be. Uw saldo is ook beschikbaar op uw aankoopbonnetjes.
Uw kaart dient geregistreerd te worden om uw punten te kunnen omwisselen. U kan uw kaart registreren via de website.
Ja, u heeft 30 dagen de tijd om het ticket te laten registreren op uw getrouwheidskaart in het station waar u getankt heeft.
Als u uw kaart de laatste 12 maanden niet meer gebruikt heeft, wordt uw puntensaldo automatisch op 0 gezet.
De gegevens van alle stations worden 's nachts doorgestuurd naar een centrale computer.
Het nummer van de kaart staat onder de barcode en begint met 9926 of 9924 voor de truckers. Het nummer staat eveneens vermeld op het transactie ticket dat u in de shop krijgt.
Neem contact op met onze callcenter via +32 2 288 33 22 en kies optie 2 na de taalkeuze om verdere inlichtingen te krijgen.
Veelgestelde vragen van verloren of gestolen kaart
Als u uw Club kaart verloren heeft, kan u uw kaart blokkeren via de rubriek « Verloren kaart », in het deel ‘Al lid’. U dient daarvoor uw oude kaartnummer bij de hand te hebben. Uw gegevens en punten zullen automatisch op uw nieuwe kaart overgezet worden. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).
Ja, u kunt uw punten en gegevens op een nieuwe kaart laten overzetten bij het inloggen met uw oude kaartnummer. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).
Als u uw Club kaart verloren heeft, kan u uw kaart blokkeren via de rubriek « Verloren kaart », in het deel ‘Al lid’. U dient daarvoor uw oude kaartnummer bij de hand te hebben. Uw gegevens en punten zullen automatisch op uw nieuwe kaart overgezet worden. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).
U kan een nieuwe kaart gratis in één van onze TotalEnergies stations vragen.
Neem contact op met het callcenter op 02 288 33 22 en kies optie 2 na de taalkeuze om verdere inlichtingen te krijgen.