Image
/

Klantenservice

Hebt U antwoorden nodig?
REWARD CLUB
TANKKAART
SERVICESTATION

FAQ

  • Hoe kan ik mijn puntensaldo raadplegen?
  • Wat is gedekt door Gratis pechverhelping?
  • Hoe kan ik mijn punten omruilen?
  • Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens raadplegen en wijzigen?
  • Ik heb wel getankt maar mijn tankbeurt niet op de kaart kunnen laten registreren. Ben ik nu gedekt door Gratis Pechverhelping ?
  • Is Gratis Pechverhelping ook geldig na tankbeurten in het buitenland?
  • Welke voertuigen zijn gedekt door Gratis pechverhelping?
  • Hoe kan ik me aanmelden voor Gratis pechverhelping?
  • Hoe kan ik me inschrijven voor Gratis pechverhelping?
  • Ik tank in een onbemand station. Hoe kan ik dan van Gratis Pechverhelping gebruik maken ?
  • Waar kan ik het einde van mijn geldigheidsduur raadplegen?
  • Mijn nummerplaat is gewijzigd: waar moet ik dit aanpassen?
  • Waar kan ik mijn tankkaart gebruiken?
  • In geval van een storing, welk nummer moet ik bellen om contact op te nemen met Gratis pechverhelping?
  • Als ik tank in Luxemburg met een Belgische kaart of omgekeerd, ben ik dan gedekt?
  • Ik heb getankt buiten de openingsuren. Kan ik het ticket laten valideren op mijn Reward Club kaart?
  • Waar kan ik een Reward Club kaart bekomen?
  • Ik ben op station en kan mijn punten niet omruilen?
  • Hoe vaak moet ik Excellium tanken voordat de voordelen meetbaar zijn ?
  • Ik heb getankt en de tankbeurt laten registreren op mijn kaart maar vind de tankbeurt niet terug op mijn klantenrekening op internet.

Stuur ons een bericht

Algemene vragen
Vragen voor een station
Kopie Bon Opvragen